Starum Hestesportsklubb ble stiftet i 1999 og har base på anlegget til Norsk Hestesenter i Østre Toten. Anlegget er et av Norges flotteste arenaer og ligger i naturskjønne omgivelser.

Klubben holder alle sine stevner på dette flotte anlegget. Det er klubben som står ansvarlig for gjennomføring av alle stevner i samarbeid med Norsk Hestesenter.

Klubben har ca 150 medlemmer i dag.

Klubbens visjon:

Starum Hestesportsklubb skal være en klubb for både bredde og topp.  Vi skal sikre rekruttering, rytterglede og god hestevelferd gjennom treninger og stevner på et av Norges beste anlegg!

Privacy Preference Center